Punto Abarth 1.4 T-JET 155 lastikleri için fiyatlar, doğru basınç ve ebatlar. Abarth Punto Abarth 1.4 T-JET 155 lastikleriyle ilgili herşey
Center
Lastik ABARTH

ABARTH Punto Abarth 1.4 T-JET 155 lastikleri

Lastik satın alma rehberi rezulteo, ABARTH Punto Abarth lastiklerinizi seçmenizde size rehberlik eder. ABARTH Punto Abarth 1.4 T-JET 155 aracınızın motor tipi bilgisi, aracınıza uygun lastik ebatları (genişlik, yükseklik, çap, yük endeksi ve hız endeksi) ve hatta lastikleriniz için önerilen basınç değerleri gibi birçok bilgiyi size verebilmemizi sağlar. Aşağıda ABARTH Punto Abarth 1.4 T-JET 155 için verilen lastik ebatlarını bulabilirsiniz. « Lastikleri göster » butonuna tıklayarak, bu ebatlarda bulunan lastikleri, bu lastiklerin fiyatlarını, satıcılarını ve bu lastiklerle gerçekleştirilen testlerin sonuçlarını inceleyebilirsiniz.

Yıl

Mevcut olan lastik ebatları:
ABARTH Punto Abarth 1.4 T-JET 155 (2010 yılından itibaren)




ABARTH Punto Abarth 1.4 T-JET 155 (2010) için lastik basınçları

Ön lastik basıncı :2.3 bar
Arka lastik basıncı :2.1 bar
Ön lastik basıncı (yüklü araç) :2.4 bar
Arka lastik basıncı (yüklü araç) :2.2 bar
infoYukarıda verilen lastik basınçları sadece bilgi amaçlıdır. Daha fazla bilgi için, lütfen aracınızın kullanım kılavuzundaki ya da ön kapısındaki bilgileri kontrol ediniz.

ABARTH Punto Abarth 1.4 T-JET 155 (2010) için pratik bilgiler

Kasa tipi :Berlin
Yakıt türü :Benzin
Motor gücü :155 beygir
Silindir hacmi :1368 cc
Maksimum hız :208 km/saat
Ön jant genişliği (inç) :7 "
Arka jant genişliği (inç) :7 "
Çekiş tipi :Önden çekişli
Vites tipi :Manuel
Ön aksta kabul edilebilir yük :950 kg
Arka aksta kabul edilebilir yük :850 kg

Diğer mevcut motor tipleri

info Bu sayfadaki tüm veriler, telif hakkı adı altında korunmaktadır, daha fazla bilgi için buraya tıklayınız

Mevsim

Lastik seçiminin, mevsime, sıcaklığa ve zemin türüne göre yapılması önerilir:
  • Yaz: 7°C üstü sıcaklıklarda daha iyi performans sergiler.
  • Kış ve kar: özellikle 7°C altı sıcaklıklarda önerilir. Bu lastikler hızlı kar tahliyesi (kendi kendini temizleme) yaparak, lastiğin yola daha iyi yapışmasını sağlar.