Challenger Srt 6.4 V8 477 lastikleri için fiyatlar, doğru basınç ve ebatlar. Dodge Challenger Srt 6.4 V8 477 lastikleriyle ilgili herşey
Center
Lastik DODGE

DODGE Challenger SRT 6.4 V8 477 lastikleri

Lastik satın alma rehberi rezulteo, DODGE Challenger SRT lastiklerinizi seçmenizde size rehberlik eder. DODGE Challenger SRT 6.4 V8 477 aracınızın motor tipi bilgisi, aracınıza uygun lastik ebatları (genişlik, yükseklik, çap, yük endeksi ve hız endeksi) ve hatta lastikleriniz için önerilen basınç değerleri gibi birçok bilgiyi size verebilmemizi sağlar. Aşağıda DODGE Challenger SRT 6.4 V8 477 için verilen lastik ebatlarını bulabilirsiniz. « Lastikleri göster » butonuna tıklayarak, bu ebatlarda bulunan lastikleri, bu lastiklerin fiyatlarını, satıcılarını ve bu lastiklerle gerçekleştirilen testlerin sonuçlarını inceleyebilirsiniz.

Yıl

Mevcut olan lastik ebatları:
DODGE Challenger SRT 6.4 V8 477 (2011 yılından itibaren)

Mevsim




DODGE Challenger SRT 6.4 V8 477 (2011) için lastik basınçları

Ön lastik basıncı :NC
Arka lastik basıncı :NC
Ön lastik basıncı (yüklü araç) :NC
Arka lastik basıncı (yüklü araç) :NC
infoYukarıda verilen lastik basınçları sadece bilgi amaçlıdır. Daha fazla bilgi için, lütfen aracınızın kullanım kılavuzundaki ya da ön kapısındaki bilgileri kontrol ediniz.

DODGE Challenger SRT 6.4 V8 477 (2011) için pratik bilgiler

Kasa tipi :Berlin
Yakıt türü :Benzin
Motor gücü :477 beygir
Silindir hacmi :6424 cc
Maksimum hız :270 km/saat
Ön jant genişliği (inç) :NC
Arka jant genişliği (inç) :NC
Çekiş tipi :Arkadan çekişli
Vites tipi :Otomatik
Ön aksta kabul edilebilir yük :NC
Arka aksta kabul edilebilir yük :NC

Diğer mevcut motor tipleri

info Bu sayfadaki tüm veriler, telif hakkı adı altında korunmaktadır, daha fazla bilgi için buraya tıklayınız

Mevsim

Lastik seçiminin, mevsime, sıcaklığa ve zemin türüne göre yapılması önerilir:
  • Yaz: 7°C üstü sıcaklıklarda daha iyi performans sergiler.
  • Kış ve kar: özellikle 7°C altı sıcaklıklarda önerilir. Bu lastikler hızlı kar tahliyesi (kendi kendini temizleme) yaparak, lastiğin yola daha iyi yapışmasını sağlar.