208 Gts Turbo 2.0 TURBO V8 254 lastikleri için fiyatlar, doğru basınç ve ebatlar. Ferrari 208 Gts Turbo 2.0 TURBO V8 254 lastikleriyle ilgili herşey
Center
Lastik FERRARI

FERRARI 208 GTS Turbo 2.0 Turbo V8 254 lastikleri

Lastik satın alma rehberi rezulteo, FERRARI 208 GTS Turbo lastiklerinizi seçmenizde size rehberlik eder. FERRARI 208 GTS Turbo 2.0 Turbo V8 254 aracınızın motor tipi bilgisi, aracınıza uygun lastik ebatları (genişlik, yükseklik, çap, yük endeksi ve hız endeksi) ve hatta lastikleriniz için önerilen basınç değerleri gibi birçok bilgiyi size verebilmemizi sağlar. Aşağıda FERRARI 208 GTS Turbo 2.0 Turbo V8 254 için verilen lastik ebatlarını bulabilirsiniz. « Lastikleri göster » butonuna tıklayarak, bu ebatlarda bulunan lastikleri, bu lastiklerin fiyatlarını, satıcılarını ve bu lastiklerle gerçekleştirilen testlerin sonuçlarını inceleyebilirsiniz.

Yıl

Mevcut olan lastik ebatları:
FERRARI 208 GTS Turbo 2.0 Turbo V8 254 (1982 yılından itibaren)

Mevsim




FERRARI 208 GTS Turbo 2.0 Turbo V8 254 (1982) için lastik basınçları

Ön lastik basıncı :2.3 bar
Arka lastik basıncı :2.4 bar
Ön lastik basıncı (yüklü araç) :2.3 bar
Arka lastik basıncı (yüklü araç) :2.4 bar
infoYukarıda verilen lastik basınçları sadece bilgi amaçlıdır. Daha fazla bilgi için, lütfen aracınızın kullanım kılavuzundaki ya da ön kapısındaki bilgileri kontrol ediniz.

FERRARI 208 GTS Turbo 2.0 Turbo V8 254 (1982) için pratik bilgiler

Kasa tipi :İki kapılı spor
Yakıt türü :Benzin
Motor gücü :254 beygir
Silindir hacmi :1991 cc
Maksimum hız :253 km/saat
Ön jant genişliği (inç) :7 "
Arka jant genişliği (inç) :8 "
Çekiş tipi :Arkadan çekişli
Vites tipi :Manuel
Ön aksta kabul edilebilir yük :NC
Arka aksta kabul edilebilir yük :NC

Diğer mevcut motor tipleri

info Bu sayfadaki tüm veriler, telif hakkı adı altında korunmaktadır, daha fazla bilgi için buraya tıklayınız

Mevsim

Lastik seçiminin, mevsime, sıcaklığa ve zemin türüne göre yapılması önerilir:
  • Yaz: 7°C üstü sıcaklıklarda daha iyi performans sergiler.
  • Kış ve kar: özellikle 7°C altı sıcaklıklarda önerilir. Bu lastikler hızlı kar tahliyesi (kendi kendini temizleme) yaparak, lastiğin yola daha iyi yapışmasını sağlar.