California 4.3 V8 460 lastikleri için fiyatlar, doğru basınç ve ebatlar. Ferrari California 4.3 V8 460 lastikleriyle ilgili herşey
Center
Lastik FERRARI

FERRARI California 4.3 V8 460 lastikleri

Lastik satın alma rehberi rezulteo, FERRARI California lastiklerinizi seçmenizde size rehberlik eder. FERRARI California 4.3 V8 460 aracınızın motor tipi bilgisi, aracınıza uygun lastik ebatları (genişlik, yükseklik, çap, yük endeksi ve hız endeksi) ve hatta lastikleriniz için önerilen basınç değerleri gibi birçok bilgiyi size verebilmemizi sağlar. Aşağıda FERRARI California 4.3 V8 460 için verilen lastik ebatlarını bulabilirsiniz. « Lastikleri göster » butonuna tıklayarak, bu ebatlarda bulunan lastikleri, bu lastiklerin fiyatlarını, satıcılarını ve bu lastiklerle gerçekleştirilen testlerin sonuçlarını inceleyebilirsiniz.

Yıl

Mevcut olan lastik ebatları:
FERRARI California 4.3 V8 460 (2008 yılından itibaren)




FERRARI California 4.3 V8 460 (2008) için lastik basınçları

Ön lastik basıncı :2.4 bar
Arka lastik basıncı :2.2 bar
Ön lastik basıncı (yüklü araç) :NC
Arka lastik basıncı (yüklü araç) :NC
infoYukarıda verilen lastik basınçları sadece bilgi amaçlıdır. Daha fazla bilgi için, lütfen aracınızın kullanım kılavuzundaki ya da ön kapısındaki bilgileri kontrol ediniz.

FERRARI California 4.3 V8 460 (2008) için pratik bilgiler

Kasa tipi :Üstü açılabilir spor araba (Kabriole)
Yakıt türü :Benzin
Motor gücü :460 beygir
Silindir hacmi :4297 cc
Maksimum hız :310 km/saat
Ön jant genişliği (inç) :8 "
Arka jant genişliği (inç) :10 "
Çekiş tipi :Arkadan çekişli
Vites tipi :Otomatik
Ön aksta kabul edilebilir yük :930 kg
Arka aksta kabul edilebilir yük :1290 kg

Diğer mevcut motor tipleri

info Bu sayfadaki tüm veriler, telif hakkı adı altında korunmaktadır, daha fazla bilgi için buraya tıklayınız

Mevsim

Lastik seçiminin, mevsime, sıcaklığa ve zemin türüne göre yapılması önerilir:
  • Yaz: 7°C üstü sıcaklıklarda daha iyi performans sergiler.
  • Kış ve kar: özellikle 7°C altı sıcaklıklarda önerilir. Bu lastikler hızlı kar tahliyesi (kendi kendini temizleme) yaparak, lastiğin yola daha iyi yapışmasını sağlar.