Ranger Tek Kabin 2.2 TDCI 125 lastikleri için fiyatlar, doğru basınç ve ebatlar. Ford Ranger Tek Kabin 2.2 TDCI 125 lastikleriyle ilgili herşey
Lastik FORD

FORD Ranger tek kabin 2.2 TDCI 125 lastikleri

Lastik satın alma rehberi rezulteo, FORD Ranger tek kabin lastiklerinizi seçmenizde size rehberlik eder. FORD Ranger tek kabin 2.2 TDCI 125 aracınızın motor tipi bilgisi, aracınıza uygun lastik ebatları (genişlik, yükseklik, çap, yük endeksi ve hız endeksi) ve hatta lastikleriniz için önerilen basınç değerleri gibi birçok bilgiyi size verebilmemizi sağlar.

Aşağıda FORD Ranger tek kabin 2.2 TDCI 125 için verilen lastik ebatlarını bulabilirsiniz. « Lastikleri göster » butonuna tıklayarak, bu ebatlarda bulunan lastikleri, bu lastiklerin fiyatlarını, satıcılarını ve bu lastiklerle gerçekleştirilen testlerin sonuçlarını inceleyebilirsiniz.

Yıl

Mevcut olan lastik ebatları:
FORD Ranger tek kabin 2.2 TDCI 125 (2012 yılından itibaren)




FORD Ranger tek kabin 2.2 TDCI 125 (2012) için lastik basınçları

Ön lastik basıncı : NC
Arka lastik basıncı : NC
Ön lastik basıncı (yüklü araç) : NC
Arka lastik basıncı (yüklü araç) : NC
info Yukarıda verilen lastik basınçları sadece bilgi amaçlıdır. Daha fazla bilgi için, lütfen aracınızın kullanım kılavuzundaki ya da ön kapısındaki bilgileri kontrol ediniz.

FORD Ranger tek kabin 2.2 TDCI 125 (2012) için pratik bilgiler

Kasa tipi : 4x4
Yakıt türü : Dizel
Motor gücü : 125 beygir
Silindir hacmi : 2198 cc
Maksimum hız : 165 km/saat
Ön jant genişliği (inç) : 8 "
Arka jant genişliği (inç) : 8 "
Çekiş tipi : 4 çekişli
Vites tipi : Manuel
Ön aksta kabul edilebilir yük : 1480 kg
Arka aksta kabul edilebilir yük : 1850 kg

Diğer mevcut motor tipleri

info Bu sayfadaki tüm veriler, telif hakkı adı altında korunmaktadır, daha fazla bilgi için buraya tıklayınız

Mevsim

Lastik seçiminin, mevsime, sıcaklığa ve zemin türüne göre yapılması önerilir:
  • Yaz: 7°C üstü sıcaklıklarda daha iyi performans sergiler.
  • Kış ve kar: özellikle 7°C altı sıcaklıklarda önerilir. Bu lastikler hızlı kar tahliyesi (kendi kendini temizleme) yaparak, lastiğin yola daha iyi yapışmasını sağlar.