S 400 Cdi 4.0 V8 CDI 250 lastikleri için fiyatlar, doğru basınç ve ebatlar. Mercedes S 400 Cdi 4.0 V8 CDI 250 lastikleriyle ilgili herşey
Center
Lastik MERCEDES

MERCEDES S 400 CDI 4.0 V8 CDI 250 lastikleri

Lastik satın alma rehberi rezulteo, MERCEDES S 400 CDI lastiklerinizi seçmenizde size rehberlik eder. MERCEDES S 400 CDI 4.0 V8 CDI 250 aracınızın motor tipi bilgisi, aracınıza uygun lastik ebatları (genişlik, yükseklik, çap, yük endeksi ve hız endeksi) ve hatta lastikleriniz için önerilen basınç değerleri gibi birçok bilgiyi size verebilmemizi sağlar. Aşağıda MERCEDES S 400 CDI 4.0 V8 CDI 250 için verilen lastik ebatlarını bulabilirsiniz. « Lastikleri göster » butonuna tıklayarak, bu ebatlarda bulunan lastikleri, bu lastiklerin fiyatlarını, satıcılarını ve bu lastiklerle gerçekleştirilen testlerin sonuçlarını inceleyebilirsiniz.

Yıl

Mevcut olan lastik ebatları:
MERCEDES S 400 CDI 4.0 V8 CDI 250 (1998 yılından itibaren)




MERCEDES S 400 CDI 4.0 V8 CDI 250 (1998) için lastik basınçları

Ön lastik basıncı :2 bar
Arka lastik basıncı :2.2 bar
Ön lastik basıncı (yüklü araç) :2.2 bar
Arka lastik basıncı (yüklü araç) :2.7 bar
infoYukarıda verilen lastik basınçları sadece bilgi amaçlıdır. Daha fazla bilgi için, lütfen aracınızın kullanım kılavuzundaki ya da ön kapısındaki bilgileri kontrol ediniz.

MERCEDES S 400 CDI 4.0 V8 CDI 250 (1998) için pratik bilgiler

Kasa tipi :Berlin
Yakıt türü :Dizel
Motor gücü :250 beygir
Silindir hacmi :3996 cc
Maksimum hız :250 km/saat
Ön jant genişliği (inç) :7.5 "
Arka jant genişliği (inç) :7.5 "
Çekiş tipi :Arkadan çekişli
Vites tipi :Manuel
Ön aksta kabul edilebilir yük :1185 kg
Arka aksta kabul edilebilir yük :1325 kg

Diğer mevcut motor tipleri

info Bu sayfadaki tüm veriler, telif hakkı adı altında korunmaktadır, daha fazla bilgi için buraya tıklayınız

Mevsim

Lastik seçiminin, mevsime, sıcaklığa ve zemin türüne göre yapılması önerilir:
  • Yaz: 7°C üstü sıcaklıklarda daha iyi performans sergiler.
  • Kış ve kar: özellikle 7°C altı sıcaklıklarda önerilir. Bu lastikler hızlı kar tahliyesi (kendi kendini temizleme) yaparak, lastiğin yola daha iyi yapışmasını sağlar.