307 Cc 2.0 L 138 lastikleri için fiyatlar, doğru basınç ve ebatlar. Peugeot 307 Cc 2.0 L 138 lastikleriyle ilgili herşey
Center
Lastik PEUGEOT

PEUGEOT 307 CC 2.0 L 138 lastikleri

Lastik satın alma rehberi rezulteo, PEUGEOT 307 CC lastiklerinizi seçmenizde size rehberlik eder. PEUGEOT 307 CC 2.0 L 138 aracınızın motor tipi bilgisi, aracınıza uygun lastik ebatları (genişlik, yükseklik, çap, yük endeksi ve hız endeksi) ve hatta lastikleriniz için önerilen basınç değerleri gibi birçok bilgiyi size verebilmemizi sağlar. Aşağıda PEUGEOT 307 CC 2.0 L 138 için verilen lastik ebatlarını bulabilirsiniz. « Lastikleri göster » butonuna tıklayarak, bu ebatlarda bulunan lastikleri, bu lastiklerin fiyatlarını, satıcılarını ve bu lastiklerle gerçekleştirilen testlerin sonuçlarını inceleyebilirsiniz.

Yıl

Mevcut olan lastik ebatları:
PEUGEOT 307 CC 2.0 L 138 (2003 yılından itibaren)

Mevsim




PEUGEOT 307 CC 2.0 L 138 (2003) için lastik basınçları

Ön lastik basıncı :2.4 bar
Arka lastik basıncı :2.4 bar
Ön lastik basıncı (yüklü araç) :2.4 bar
Arka lastik basıncı (yüklü araç) :2.7 bar
infoYukarıda verilen lastik basınçları sadece bilgi amaçlıdır. Daha fazla bilgi için, lütfen aracınızın kullanım kılavuzundaki ya da ön kapısındaki bilgileri kontrol ediniz.

PEUGEOT 307 CC 2.0 L 138 (2003) için pratik bilgiler

Kasa tipi :Üstü açılabilir spor araba (Kabriole)
Yakıt türü :Benzin
Motor gücü :136 beygir
Silindir hacmi :1997 cc
Maksimum hız :207 km/saat
Ön jant genişliği (inç) :6.5 "
Arka jant genişliği (inç) :6.5 "
Çekiş tipi :Önden çekişli
Vites tipi :Manuel
Ön aksta kabul edilebilir yük :1000 kg
Arka aksta kabul edilebilir yük :970 kg

Diğer mevcut motor tipleri

info Bu sayfadaki tüm veriler, telif hakkı adı altında korunmaktadır, daha fazla bilgi için buraya tıklayınız

Mevsim

Lastik seçiminin, mevsime, sıcaklığa ve zemin türüne göre yapılması önerilir:
  • Yaz: 7°C üstü sıcaklıklarda daha iyi performans sergiler.
  • Kış ve kar: özellikle 7°C altı sıcaklıklarda önerilir. Bu lastikler hızlı kar tahliyesi (kendi kendini temizleme) yaparak, lastiğin yola daha iyi yapışmasını sağlar.