911 Turbo 3.8 TURBO 540 lastikleri için fiyatlar, doğru basınç ve ebatlar. Porsche 911 Turbo 3.8 TURBO 540 lastikleriyle ilgili herşey
Center
Lastik PORSCHE

PORSCHE 911 Turbo 3.8 Turbo 540 lastikleri

Lastik satın alma rehberi rezulteo, PORSCHE 911 Turbo lastiklerinizi seçmenizde size rehberlik eder. PORSCHE 911 Turbo 3.8 Turbo 540 aracınızın motor tipi bilgisi, aracınıza uygun lastik ebatları (genişlik, yükseklik, çap, yük endeksi ve hız endeksi) ve hatta lastikleriniz için önerilen basınç değerleri gibi birçok bilgiyi size verebilmemizi sağlar. Aşağıda PORSCHE 911 Turbo 3.8 Turbo 540 için verilen lastik ebatlarını bulabilirsiniz. « Lastikleri göster » butonuna tıklayarak, bu ebatlarda bulunan lastikleri, bu lastiklerin fiyatlarını, satıcılarını ve bu lastiklerle gerçekleştirilen testlerin sonuçlarını inceleyebilirsiniz.

Yıl

Mevcut olan lastik ebatları:
PORSCHE 911 Turbo 3.8 Turbo 540 (2013 yılından itibaren)




PORSCHE 911 Turbo 3.8 Turbo 540 (2013) için lastik basınçları

Ön lastik basıncı :2.2 bar
Arka lastik basıncı :2.6 bar
Ön lastik basıncı (yüklü araç) :2.5 bar
Arka lastik basıncı (yüklü araç) :3.1 bar
infoYukarıda verilen lastik basınçları sadece bilgi amaçlıdır. Daha fazla bilgi için, lütfen aracınızın kullanım kılavuzundaki ya da ön kapısındaki bilgileri kontrol ediniz.

PORSCHE 911 Turbo 3.8 Turbo 540 (2013) için pratik bilgiler

Kasa tipi :İki kapılı spor
Yakıt türü :Benzin
Motor gücü :540 beygir
Silindir hacmi :3800 cc
Maksimum hız :320 km/saat
Ön jant genişliği (inç) :9 "
Arka jant genişliği (inç) :11.5 "
Çekiş tipi :4 çekişli
Vites tipi :Otomatik
Ön aksta kabul edilebilir yük :810 kg
Arka aksta kabul edilebilir yük :1245 kg

Diğer mevcut motor tipleri

info Bu sayfadaki tüm veriler, telif hakkı adı altında korunmaktadır, daha fazla bilgi için buraya tıklayınız

Mevsim

Lastik seçiminin, mevsime, sıcaklığa ve zemin türüne göre yapılması önerilir:
  • Yaz: 7°C üstü sıcaklıklarda daha iyi performans sergiler.
  • Kış ve kar: özellikle 7°C altı sıcaklıklarda önerilir. Bu lastikler hızlı kar tahliyesi (kendi kendini temizleme) yaparak, lastiğin yola daha iyi yapışmasını sağlar.