R21 Turbo 4X4 2.0 T 175 lastikleri için fiyatlar, doğru basınç ve ebatlar. Renault R21 Turbo 4X4 2.0 T 175 lastikleriyle ilgili herşey
Center
Lastik RENAULT

RENAULT R21 Turbo 4X4 2.0 T 175 lastikleri

Lastik satın alma rehberi rezulteo, RENAULT R21 Turbo 4X4 lastiklerinizi seçmenizde size rehberlik eder. RENAULT R21 Turbo 4X4 2.0 T 175 aracınızın motor tipi bilgisi, aracınıza uygun lastik ebatları (genişlik, yükseklik, çap, yük endeksi ve hız endeksi) ve hatta lastikleriniz için önerilen basınç değerleri gibi birçok bilgiyi size verebilmemizi sağlar. Aşağıda RENAULT R21 Turbo 4X4 2.0 T 175 için verilen lastik ebatlarını bulabilirsiniz. « Lastikleri göster » butonuna tıklayarak, bu ebatlarda bulunan lastikleri, bu lastiklerin fiyatlarını, satıcılarını ve bu lastiklerle gerçekleştirilen testlerin sonuçlarını inceleyebilirsiniz.

Yıl

Mevcut olan lastik ebatları:
RENAULT R21 Turbo 4X4 2.0 T 175 (1986 yılından itibaren)

Mevsim




RENAULT R21 Turbo 4X4 2.0 T 175 (1986) için lastik basınçları

Ön lastik basıncı :2.5 bar
Arka lastik basıncı :2.3 bar
Ön lastik basıncı (yüklü araç) :2.9 bar
Arka lastik basıncı (yüklü araç) :2.6 bar
infoYukarıda verilen lastik basınçları sadece bilgi amaçlıdır. Daha fazla bilgi için, lütfen aracınızın kullanım kılavuzundaki ya da ön kapısındaki bilgileri kontrol ediniz.

RENAULT R21 Turbo 4X4 2.0 T 175 (1986) için pratik bilgiler

Kasa tipi :Berlin
Yakıt türü :Benzin
Motor gücü :175 beygir
Silindir hacmi :1995 cc
Maksimum hız :225 km/saat
Ön jant genişliği (inç) :6.5 "
Arka jant genişliği (inç) :6.5 "
Çekiş tipi :4 çekişli
Vites tipi :Manuel
Ön aksta kabul edilebilir yük :965 kg
Arka aksta kabul edilebilir yük :890 kg

Diğer mevcut motor tipleri

info Bu sayfadaki tüm veriler, telif hakkı adı altında korunmaktadır, daha fazla bilgi için buraya tıklayınız

Mevsim

Lastik seçiminin, mevsime, sıcaklığa ve zemin türüne göre yapılması önerilir:
  • Yaz: 7°C üstü sıcaklıklarda daha iyi performans sergiler.
  • Kış ve kar: özellikle 7°C altı sıcaklıklarda önerilir. Bu lastikler hızlı kar tahliyesi (kendi kendini temizleme) yaparak, lastiğin yola daha iyi yapışmasını sağlar.