Şikayet hattı var mı? Bayii sorunuma çözüm olmadı. Lastik hakkında bilgiler rezulteo 'da.
Center

Şikayet hattı var mı? Bayii sorunuma çözüm olmadı

Şikayet hattı var mı? Bayii sorunuma çözüm olmadı

Tarih: 05.12.2013 - Soruyu yönelten: Misafir 8443

Kalan: 5000 karakter Bu soruyu cevaplayın
Cevap gönder 

En son cevaplar

En yeni    En eski
CevapYazarTarih

Merhaba,

Öncelikle geçmiş olsun, yaşadığınız şanssızlık için çok üzgünüz.

Diğer cevabımızda belirttiğimiz şikayet iletleme yollarına ek olarak, dilerseniz Goodyear'la direkt olarak irtibata geçip, üreticiyi yaşadığınız sorundan haberdar edebilirsiniz : http://www.goodyear.eu/tr_tr/about-us/contact-us/

Dilediğiniz işlemler için başka bir Goodyear bayiine başvurabilirsiniz.

Saygılarımızla,

Rezulteo ekibi
Bizi Facebook'ta takip edebilirsiniz: https://www.facebook.com/rezulteolastik
Ya da Twitter'da: https://twitter.com/rz_lastik

rezulteo 15 Eki 16:05

Aracımı alalı 10 ay oldu ve aracımın garantisi devam etmekte servise gittiğimiz esnada lastiğin bir tanesi içinden balon yaptığını farkettik araç şuanda 13500 km de servisimiz bizi Goodyear bayisine ğönderdi ve Goodyear bayisi bizi başından savarak ğödermek istedi lastiğimizi sökmedi sahibi konuda daha önceki araçlamızda başımıza gelmişti bilirkişi kontrol ederek lastiğimizi değiştirmişler di. Budanmamış Goodyear a yakışmayan bir davranış tı bu konuda yardımcı olursanız seviniriz. İzmir / Bornava. Teşekkürler

Misafir 12510 15 Eki 03:35

Merhaba,

Sorununuz hangi konuda? Eğer ürün ile ilgiliyse direkt olarak markaya başvurabilirsiniz.

Bakanlığın sitesinde tüketici şikayetleriyle ilgili geniş bir bölüm bulunmakta : http://www.tuketici.gov.tr/?wapp=nasilbasvurulur_tr&o...

Dilerseniz şikayetinizi dile getirebileceğiniz bir internet sitesi mevcut http://sikayetvar.com Uygun kategoriyi seçerek, şikayette bulunabiliyorsunuz.

Saygılarımızla,

Rezulteo ekibi

rezulteo 5 Ara 14:44
Aradığınız cevabı bulamadınız mı? Bir soru sorun

Kategoriye göre en son sorulan sorular