Samurai Cabriolet 1.9 TD 75 lastikleri için fiyatlar, doğru basınç ve ebatlar. Suzuki Samurai Cabriolet 1.9 TD 75 lastikleriyle ilgili herşey
Center
Lastik SUZUKI

SUZUKI Samurai Cabriolet 1.9 TD 75 lastikleri

Lastik satın alma rehberi rezulteo, SUZUKI Samurai Cabriolet lastiklerinizi seçmenizde size rehberlik eder. SUZUKI Samurai Cabriolet 1.9 TD 75 aracınızın motor tipi bilgisi, aracınıza uygun lastik ebatları (genişlik, yükseklik, çap, yük endeksi ve hız endeksi) ve hatta lastikleriniz için önerilen basınç değerleri gibi birçok bilgiyi size verebilmemizi sağlar. Aşağıda SUZUKI Samurai Cabriolet 1.9 TD 75 için verilen lastik ebatlarını bulabilirsiniz. « Lastikleri göster » butonuna tıklayarak, bu ebatlarda bulunan lastikleri, bu lastiklerin fiyatlarını, satıcılarını ve bu lastiklerle gerçekleştirilen testlerin sonuçlarını inceleyebilirsiniz.

Yıl

Mevcut olan lastik ebatları:
SUZUKI Samurai Cabriolet 1.9 TD 75 (1988 yılından itibaren)

Mevsim




SUZUKI Samurai Cabriolet 1.9 TD 75 (1988) için lastik basınçları

Ön lastik basıncı :1.4 bar
Arka lastik basıncı :1.4 bar
Ön lastik basıncı (yüklü araç) :1.4 bar
Arka lastik basıncı (yüklü araç) :1.8 bar
infoYukarıda verilen lastik basınçları sadece bilgi amaçlıdır. Daha fazla bilgi için, lütfen aracınızın kullanım kılavuzundaki ya da ön kapısındaki bilgileri kontrol ediniz.

SUZUKI Samurai Cabriolet 1.9 TD 75 (1988) için pratik bilgiler

Kasa tipi :4x4
Yakıt türü :Dizel
Motor gücü :73 beygir
Silindir hacmi :1905 cc
Maksimum hız :130 km/saat
Ön jant genişliği (inç) :NC
Arka jant genişliği (inç) :NC
Çekiş tipi :4 çekişli
Vites tipi :Manuel
Ön aksta kabul edilebilir yük :NC
Arka aksta kabul edilebilir yük :NC

Diğer mevcut motor tipleri

info Bu sayfadaki tüm veriler, telif hakkı adı altında korunmaktadır, daha fazla bilgi için buraya tıklayınız

Mevsim

Lastik seçiminin, mevsime, sıcaklığa ve zemin türüne göre yapılması önerilir:
  • Yaz: 7°C üstü sıcaklıklarda daha iyi performans sergiler.
  • Kış ve kar: özellikle 7°C altı sıcaklıklarda önerilir. Bu lastikler hızlı kar tahliyesi (kendi kendini temizleme) yaparak, lastiğin yola daha iyi yapışmasını sağlar.