Mr-S (Mk Iii) 1.8 16V 140 lastikleri için fiyatlar, doğru basınç ve ebatlar. Toyota Mr-S (Mk Iii) 1.8 16V 140 lastikleriyle ilgili herşey
Center
Lastik TOYOTA

TOYOTA MR-S (MK III) 1.8 16V 140 lastikleri

Lastik satın alma rehberi rezulteo, TOYOTA MR-S (MK III) lastiklerinizi seçmenizde size rehberlik eder. TOYOTA MR-S (MK III) 1.8 16V 140 aracınızın motor tipi bilgisi, aracınıza uygun lastik ebatları (genişlik, yükseklik, çap, yük endeksi ve hız endeksi) ve hatta lastikleriniz için önerilen basınç değerleri gibi birçok bilgiyi size verebilmemizi sağlar. Aşağıda TOYOTA MR-S (MK III) 1.8 16V 140 için verilen lastik ebatlarını bulabilirsiniz. « Lastikleri göster » butonuna tıklayarak, bu ebatlarda bulunan lastikleri, bu lastiklerin fiyatlarını, satıcılarını ve bu lastiklerle gerçekleştirilen testlerin sonuçlarını inceleyebilirsiniz.

Yıl

Mevcut olan lastik ebatları:
TOYOTA MR-S (MK III) 1.8 16V 140 (2000 yılından itibaren)

Mevsim




TOYOTA MR-S (MK III) 1.8 16V 140 (2000) için lastik basınçları

Ön lastik basıncı :1.8 bar
Arka lastik basıncı :NC
Ön lastik basıncı (yüklü araç) :1.8 bar
Arka lastik basıncı (yüklü araç) :NC
infoYukarıda verilen lastik basınçları sadece bilgi amaçlıdır. Daha fazla bilgi için, lütfen aracınızın kullanım kılavuzundaki ya da ön kapısındaki bilgileri kontrol ediniz.

TOYOTA MR-S (MK III) 1.8 16V 140 (2000) için pratik bilgiler

Kasa tipi :İki kapılı spor
Yakıt türü :Benzin
Motor gücü :140 beygir
Silindir hacmi :1794 cc
Maksimum hız :210 km/saat
Ön jant genişliği (inç) :6 "
Arka jant genişliği (inç) :6 "
Çekiş tipi :Arkadan çekişli
Vites tipi :Manuel
Ön aksta kabul edilebilir yük :NC
Arka aksta kabul edilebilir yük :NC

Diğer mevcut motor tipleri

info Bu sayfadaki tüm veriler, telif hakkı adı altında korunmaktadır, daha fazla bilgi için buraya tıklayınız

Mevsim

Lastik seçiminin, mevsime, sıcaklığa ve zemin türüne göre yapılması önerilir:
  • Yaz: 7°C üstü sıcaklıklarda daha iyi performans sergiler.
  • Kış ve kar: özellikle 7°C altı sıcaklıklarda önerilir. Bu lastikler hızlı kar tahliyesi (kendi kendini temizleme) yaparak, lastiğin yola daha iyi yapışmasını sağlar.