Yaris Iii Sedan 1.3 VVT-I 85 lastikleri için fiyatlar, doğru basınç ve ebatlar. Toyota Yaris Iii Sedan 1.3 VVT-I 85 lastikleriyle ilgili herşey
Center
Lastik TOYOTA

TOYOTA Yaris III Sedan 1.3 VVT-i 85 lastikleri

Lastik satın alma rehberi rezulteo, TOYOTA Yaris III Sedan lastiklerinizi seçmenizde size rehberlik eder. TOYOTA Yaris III Sedan 1.3 VVT-i 85 aracınızın motor tipi bilgisi, aracınıza uygun lastik ebatları (genişlik, yükseklik, çap, yük endeksi ve hız endeksi) ve hatta lastikleriniz için önerilen basınç değerleri gibi birçok bilgiyi size verebilmemizi sağlar. Aşağıda TOYOTA Yaris III Sedan 1.3 VVT-i 85 için verilen lastik ebatlarını bulabilirsiniz. « Lastikleri göster » butonuna tıklayarak, bu ebatlarda bulunan lastikleri, bu lastiklerin fiyatlarını, satıcılarını ve bu lastiklerle gerçekleştirilen testlerin sonuçlarını inceleyebilirsiniz.

Yıl

Mevcut olan lastik ebatları:
TOYOTA Yaris III Sedan 1.3 VVT-i 85 (2011 yılından itibaren)

Mevsim




TOYOTA Yaris III Sedan 1.3 VVT-i 85 (2011) için lastik basınçları

Ön lastik basıncı :2.2 bar
Arka lastik basıncı :2.1 bar
Ön lastik basıncı (yüklü araç) :NC
Arka lastik basıncı (yüklü araç) :NC
infoYukarıda verilen lastik basınçları sadece bilgi amaçlıdır. Daha fazla bilgi için, lütfen aracınızın kullanım kılavuzundaki ya da ön kapısındaki bilgileri kontrol ediniz.

TOYOTA Yaris III Sedan 1.3 VVT-i 85 (2011) için pratik bilgiler

Kasa tipi :Berlin
Yakıt türü :Benzin
Motor gücü :85 beygir
Silindir hacmi :1299 cc
Maksimum hız :175 km/saat
Ön jant genişliği (inç) :5.5 "
Arka jant genişliği (inç) :5.5 "
Çekiş tipi :Önden çekişli
Vites tipi :Manuel
Ön aksta kabul edilebilir yük :NC
Arka aksta kabul edilebilir yük :NC

Diğer mevcut motor tipleri

info Bu sayfadaki tüm veriler, telif hakkı adı altında korunmaktadır, daha fazla bilgi için buraya tıklayınız

Mevsim

Lastik seçiminin, mevsime, sıcaklığa ve zemin türüne göre yapılması önerilir:
  • Yaz: 7°C üstü sıcaklıklarda daha iyi performans sergiler.
  • Kış ve kar: özellikle 7°C altı sıcaklıklarda önerilir. Bu lastikler hızlı kar tahliyesi (kendi kendini temizleme) yaparak, lastiğin yola daha iyi yapışmasını sağlar.