Yeni lastikler : Lastik üreticilerinin en son ürünleri - Continental CrossContact ATR karma lastikte çığır açıyor!

Continental CrossContact ATR karma lastikte çığır açıyor!

Yeni lastikler 30.11.2016, Alexandre Lenoir

Continental hem yolda ve yol dışında sürüşe yönelik olarak yepyeni bir tasarıma sahip bir SUV lastiği geliştirdi. CrossContact ATR şehrin asfalt yollarında olduğu kadar çakıllı yollarda da güzel sürüş özellikleri gösterebilen bir diş yapısı sunuyor.

Continental-CrossContact-ATR Hem şehir sürüşünü hem de macerayı seven SUV sürücülerine yönelik yeni karma lastik - Telif hakkı © : Continental 2016

Hem şehir lastiği hem de arazi lastiği

Alman lastik imalatçısının bu yeni SUV lastiği yolda harika bir sürüş deneyimi vaat ediyor. 2015 yılında satın alınan yeni araçlar arasında SUV'lerin %25'lik bir paya sahip olduğu düşünüldüğünde (yani bu segment bir yılda %18'e yakın büyüme yaşamış!) piyasada sadece park yapmak için kaldırımlara çıkabilen modellerden daha fazlasını görmemiz kaçınılmazdı. Continental, her ne kadar yolda sürüş performansı özelliklerini ön plana alsa da daha kaotik zeminlerde sürüşü de unutmayan karma lastik CrossContact ATR'nin lansmanını gerçekleştiriyor.

Daha sessiz ve konforlu sürüş

15 ile 20 inç arasında değişen altı farklı çapta ve birçok farklı boyda sunulan Continental CrossContact her şeyden önce konfor ve performansa odaklanıyor. Temel olarak yolda sürüşe yönelik deseni dışarıya ve araç içine yayılan ses seviyesini düşürüyor (Avrupa Lastik Etiketleme Sistemi çerçevesinde üç dalga derecesi). Omuz alanına yerleştirilen gürültü önleyici yeni bloklar, diş yapısının asfalta sürtünerek oluşturduğu gürültünün yayılmasını engelleyerek gürültü önleyici bir duvar görevi görüyor.

%30 off-road lastiği

%70 yolda kullanıma yönelik bu lastik aynı zamanda %30 off-road kullanıma da olanak tanıyor.

CrossContact ATR zemine tutunan kanalları ve hatları sayesinde yol üzerinde harika sürüş özellikleri sergiliyor. Lastik imalatçısı bu amaçla hızlanmalar sırasında daha başarılı tutunma sağlayan yoğun kılcal kanallar kullanıyor. Off-road sürüş özellikleri ise özellikle lastik sırtındaki diş yapısına takılan çakılları tahliye eden hamur bileşimi ile güçlendiriliyor. Bu hamur bileşimi aynı zamanda yol dışı sürüş sırasında sıklıkla rastlanan darbe ve şoklara karşı daha iyi bir direnç temin ediyor.